408 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
10,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054143
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
88,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
88,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406115
Dla numeru oe: 1469329
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
46,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
46,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
90,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054663
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,58
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
65,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.19
Masa [g]: 190
44,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
44,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010436
Materiał: Tworzywo sztuczne
94,35
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
94,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102398
Ciężar [kg]: 0.215
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
34,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421554
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
241,74
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
241,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej
Masa [g]: 29
Rozwiń więcej danych
49,52
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
49,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550FDAHCB4
Ciężar [kg]: 0.275
Ilość: 3
39,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
39,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
19,97
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
12,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
12,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180277
Masa [g]: 250
Wersja: Termostato
Rozwiń więcej danych
32,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
32,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 103
36,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
36,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054178
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
37,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
37,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.