7 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,83
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
22,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
155,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
193,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
77,37
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
77,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406390
Dla numeru oe: 1685830
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
156,12
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
156,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421684
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
202,90
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
202,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD ECOSPORT II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD ECOSPORT II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.