102 produktów
Wybierz auto
GAT054663
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
60,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
60,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.19
Masa [g]: 190
44,11
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,45
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
22,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420085
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
64,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
64,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
28,18
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
28,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421006
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
50,60
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
50,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421131
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
61,50
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421570
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
60,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
60,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421728
Strona zabudowy: Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
63,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
33,87
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
33,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,69
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
18,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
73,54
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.27
Masa [g]: 270
56,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
15,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
15,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
67,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
67,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.315
53,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
83,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FIESTA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FIESTA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.