46 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
46,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
46,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR013
Długość [mm]: 540
Numer seryjny: Cpp-fr-013
36,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421728
Strona zabudowy: Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
63,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421733
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
82,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,03
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
60,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
159,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
159,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
33,87
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
75,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
75,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421006
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
50,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
50,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054267
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
159,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
159,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406390
Dla numeru oe: 1685830
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
146,82
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
146,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 43
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
42,71
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
42,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 43
55,54
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
55,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
117,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
117,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
185,45
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
185,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.315
53,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
36,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
36,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FIESTA VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FIESTA VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.