53 produktów
Wybierz auto
GAT054178
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
37,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Masa [g]: 397
Rozwiń więcej danych
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421570
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
62,35
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421728
Strona zabudowy: Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
65,56
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421733
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
85,46
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
85,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421131
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
62,55
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
62,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR013
Długość [mm]: 540
Numer seryjny: Cpp-fr-013
35,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
165,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61974
37,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8v218b273ad
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
40,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
33,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 492
97,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
50,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.315
47,26
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
47,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
74,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421684
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
200,95
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
200,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FIESTA VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FIESTA VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.