29 produktów
Wybierz auto
MET2421554
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
241,74
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
241,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
22,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
90,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,08
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
97,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421735
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
43,67
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
43,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
153,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
153,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010566
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
47,64
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
47,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindrowa, strona skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
14,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
80,08
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
80,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010515
Materiał: Poliamid 12
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
74,13
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV252018
Ciężar [kg]: 0.155
82,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
82,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61019
50,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
50,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054142
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
86,77
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
86,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054275
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
56,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
56,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052580
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
102,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
102,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054208
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
38,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
38,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052577
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,15
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
87,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054551
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
61,05
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
61,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052401
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
124,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.