31 produktów
Wybierz auto
92,77
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
92,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052401
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
88,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
88,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421573
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Sekcja: Częsć dolna
Rozwiń więcej danych
79,20
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
79,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010350
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
78,02
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
78,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010515
Materiał: Poliamid 12
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
70,94
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
70,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201848
180,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
180,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
86,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
89,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
89,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054551
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
54,33
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPFR015
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego
Numer seryjny: Bpp-fr-015
63,78
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
63,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
78,62
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
78,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
189,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
189,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052647
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
65,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054207
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
90,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
90,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
22,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052580
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
100,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
100,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054697
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
67,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
67,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054142
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
60,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
60,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.