31 produktów
Wybierz auto
MCA94344
193,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
86,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
91,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
80,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
80,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054207
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
139,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420856
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
106,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
106,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052401
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
155,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61019
50,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.495
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
81,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
81,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421684
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
202,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
202,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPFR015
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego
Numer seryjny: Bpp-fr-015
64,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
64,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421735
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
44,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010515
Materiał: Poliamid 12
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
74,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
74,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010566
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
48,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
48,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054208
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201848
179,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
23,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.