145 produktów
Wybierz auto
GAT054143
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
89,07
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
89,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406115
Dla numeru oe: 1469329
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
45,90
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
45,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 606
53,81
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
53,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,54
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
9,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
13,02
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406143
Dla numeru oe: 1386718
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,54
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
34,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550FDAHCB4
Ciężar [kg]: 0.275
Ilość: 3
40,04
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
40,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,42
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
30,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
20,26
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421554
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
244,09
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
244,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406491
Dla numeru oe: 1386843
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
34,36
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
34,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
155,14
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
155,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.01
Masa [g]: 10
20,23
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
20,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054444
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
68,38
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
68,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 414
69,14
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
69,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054151
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
70,95
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
70,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054207
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
139,39
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
139,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180497
Dla numeru oe: 1384147
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
95,11
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
95,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180498
Dla numeru oe: 1386712
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
73,17
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
73,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420117
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
28,85
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
28,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.