21 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej
Masa [g]: 29
Rozwiń więcej danych
49,52
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
49,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
19,97
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
22,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421602
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
112,63
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
112,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
80,08
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
80,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 348
Masa [g]: 30
33,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
33,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
20,13
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
20,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
104,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
81,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
81,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
83,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421732
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
269,08
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
269,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010566
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
47,64
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
47,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
153,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
153,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420301
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
61,73
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
61,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052278
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
100,78
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
100,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
19,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
19,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421494
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
126,88
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
126,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
73,90
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
73,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054583
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
218,74
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
218,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD MONDEO IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD MONDEO IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.