25 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
20,06
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
20,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej
Masa [g]: 29
Rozwiń więcej danych
49,26
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
49,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
25,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010566
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
47,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
47,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
20,13
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
20,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 348
Masa [g]: 30
33,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421604
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
104,62
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
104,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
80,08
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
80,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421602
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
112,63
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
112,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420301
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
61,73
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
61,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR014
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Numer seryjny: Cpp-fr-014
30,40
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
70,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421494
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
126,88
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
126,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010196
341,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
341,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA94344
191,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052278
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,29
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
19,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD MONDEO IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD MONDEO IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.