Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do FORD S-MAX

22 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 1386843, Strona zabudowy: wlot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej d...
34,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 348, Masa [g]: 30
33,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34.5, �...
72,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
105,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
58,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa,...
20,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.09, Masa [g]: 90
20,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej, Masa [g]: 29, Przewód układu chłodzącego: od zbior...
47,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: BPP-FR-010
54,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34, Śr...
215,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
106,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku z prawej, Numer seryjny: CPP-FR-014
32,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1685830, Przewód układu chłodzącego: od rury wodnej do pompy wody
144,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 100, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
20,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z nasadką rurową, Masa [g]...
153,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej na dole, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z opaskam...
252,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
19,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy, góra, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe�...
119,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 75, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), ...
15,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

FORD S-MAX – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD S-MAX ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach FORD S-MAX

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie FORD S-MAX

Przewód chłodzenia w aucie FORD S-MAX to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.