25 produktów
Wybierz auto
SAS3406491
Dla numeru oe: 1386843
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
33,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
193,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
105,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 75
Rozwiń więcej danych
15,54
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
15,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
19,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
19,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 348
Masa [g]: 30
33,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
33,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR014
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Numer seryjny: Cpp-fr-014
32,71
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
32,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421732
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
260,55
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
260,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPPFR010
Numer seryjny: Bpp-fr-010
54,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
54,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421602
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
109,19
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
109,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052278
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
84,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
70,89
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
70,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
83,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej
Masa [g]: 29
Rozwiń więcej danych
47,02
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
152,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
21,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
21,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
25,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
25,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421408
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
84,50
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
84,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054583
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
210,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
210,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD S-MAX I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD S-MAX I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.