🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do FORD S-MAX I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Przewód układu chłodzenia SASIC 3406491
Przewód układu chłodzenia SASIC 3406491
dla numeru OE: 1386843, Strona zabudowy: wlot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej d...
36,57 zł
36,57 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM 225804
Przewód układu chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM 225804
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej, Masa [g]: 29, Przewód układu chłodzącego: od zbior...
47,33 zł
47,33 zł

Dostawa na czwartek, 4 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzenia METALCAUCHO 94456
Przewód układu chłodzenia METALCAUCHO 94456
105,60 zł
105,60 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzenia SASIC 3406390
Przewód układu chłodzenia SASIC 3406390
dla numeru OE: 1685830, Przewód układu chłodzącego: od rury wodnej do pompy wody
143,92 zł
143,92 zł

Dostawa na czwartek, 4 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka króćca układu chłodzenia ELRING 649.950
Uszczelka króćca układu chłodzenia ELRING 649.950
Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitri...
25,09 zł
25,09 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METALCAUCHO 94344

Nr art: MCA94344

METALCAUCHO 94344

METALCAUCHO 94344
193,82 zł
193,82 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzenia METALCAUCHO 09131
Przewód układu chłodzenia METALCAUCHO 09131
Ciężar [kg]: 0.09, Masa [g]: 90
20,27 zł
20,27 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka króćca układu chłodzenia ELRING 481.720
Uszczelka króćca układu chłodzenia ELRING 481.720
Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa,...
20,47 zł
20,47 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzenia GATES 05-2278
Przewód układu chłodzenia GATES 05-2278
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 25.4, �...
99,60 zł
99,60 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzenia GATES 05-4583
Przewód układu chłodzenia GATES 05-4583
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34, Śr...
212,22 zł
212,22 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

FORD S-MAX I – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD S-MAX I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach FORD S-MAX I

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie FORD S-MAX I

Przewód chłodzenia w aucie FORD S-MAX I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.