7 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 296
40,85
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
40,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052078
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,70
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421045
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
119,52
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
119,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
49,36
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
49,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 508
66,25
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
66,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421052
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
62,43
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
62,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
64,71
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie HYUNDAI TUCSON I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie HYUNDAI TUCSON I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.