78 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,62
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
133,86
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
133,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054580
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
63,53
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010586
Strona zabudowy: Pompa wodna
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
42,93
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,06
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
26,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61023
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,77
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV622
84,80
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
84,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 2.5
Rozwiń więcej danych
10,39
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
10,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,39
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
14,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
83,86
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
83,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.367
Rozwiń więcej danych
93,77
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
93,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Ciężar [kg]: 0.391
Rozwiń więcej danych
100,39
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
100,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
89,82
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
89,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
10,96
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
10,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,02
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
88,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052848
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
94,58
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
94,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053045
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
75,04
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
75,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053369
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
93,14
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
93,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.