77 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
63,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
63,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
114,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
114,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
315,33
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
315,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 0.15
29,64
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
238,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
238,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7025
Dla numeru oe: A2045013782
Długość [mm]: 635
Rozwiń więcej danych
227,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
227,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
406,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
406,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM7029
Dla numeru oe: A2045010382
Długość [mm]: 356
Rozwiń więcej danych
178,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
178,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME029
Dla numeru oe: 204 501 01 82
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Rozwiń więcej danych
57,47
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,02
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
26,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
53,83
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
53,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV881
163,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
163,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408087
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
67,67
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV750
69,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
69,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010437
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
112,09
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
112,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010586
Strona zabudowy: Pompa wodna
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
42,93
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV663
53,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
53,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.