67 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
57,87
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
57,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
85,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054580
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
58,49
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
58,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 204 501 0182
58,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
58,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
65,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301898
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
105,60
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
105,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054577
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
56,89
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
56,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053404
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
70,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
70,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV663
52,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
52,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV659
97,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
97,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV618
65,35
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
30,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
30,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
51,62
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
51,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
300,66
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
300,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPPME033
Numer seryjny: Cpp-me-033
203,83
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
203,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
79,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
79,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
78,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
78,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 2.5
Rozwiń więcej danych
10,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
10,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
62,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
62,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
220,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
220,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.