80 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
61,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
30,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
30,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61023
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408087
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
67,67
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
87,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
87,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
406,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
406,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
62,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
62,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
41,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
65,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP409277
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
120,78
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
120,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 204 501 0182
58,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
58,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
315,33
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
315,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV43SKV649
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7029
Dla numeru oe: A2045010382
Długość [mm]: 356
Rozwiń więcej danych
177,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
177,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV651
69,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV868
58,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
58,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.