209 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,85
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
61,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
23,28
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
23,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
132,64
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV045
50,18
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,66
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
84,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV290
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.32
59,31
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
59,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
10,81
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
10,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053373
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
68,81
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
68,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0192220027
Strona zabudowy: Z lewej u góry
83,99
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
83,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0195012482
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
36,97
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
36,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
63,36
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
63,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
318,40
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
318,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
171,24
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
171,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010524
Materiał: Metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
Rozwiń więcej danych
165,36
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
165,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028022
Strona zabudowy: Góra
30,73
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
30,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028023
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
27,52
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
27,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV618
67,11
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
67,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV736
Ciężar [kg]: 0.03
52,74
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
52,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0383H
59,59
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
59,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.