218 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV045
50,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
30,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
30,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV290
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.32
58,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61023
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
23,54
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
23,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,60
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
32,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053373
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408087
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
67,67
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401966
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7019
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
210,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
87,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
406,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
406,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV302967
51,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.