Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do MERCEDES-BENZ KLASA E

213 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

48,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: wypukły, Kształt: wypukły
87,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.045, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy podgrzewającej, śre...
23,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Długość [mm]: 140, Ciężar [kg]: 0.14, Przewód układu chłodzącego: o...
26,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu po prawej, na dole, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównaw...
35,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.3
41,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33100894

SWAG 33 10 0894

Ciężar [kg]: 0.322, Materiał: Poliamid, Ilość: 1, Przewód układu chłodzącego: od silnika do...
84,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej, góra, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Rodzaj p...
39,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole
36,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
50,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
83,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
134,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 38, Średnica wewnętr...
225,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: A2045013782, Długość [mm]: 635, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), ś...
207,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: A2045010382, Długość [mm]: 356, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), ś...
179,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od chłodnicy silnika do zbiornika wyrówn...
36,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole
43,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

MERCEDES-BENZ KLASA E – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA E

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E

Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.