19 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV43SKV664
52,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054336
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 500
Rozwiń więcej danych
56,66
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
56,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV886
191,46
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
191,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV880
135,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052780
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
182,70
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
182,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053025
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
63,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
25,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010280
Dla numeru oe: A2762030102
Strona zabudowy: Termostat
Rozwiń więcej danych
40,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,23
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
20,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421574
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,09
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
124,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME007
39,37
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
39,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.224
Rozwiń więcej danych
35,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421548
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
17,57
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
17,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053374
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
104,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W221 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W221 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.