52 produktów
Wybierz auto
GAT051712
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,95
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
39,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV886
189,62
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
189,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300241
Ciężar [kg]: 0.26
44,98
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
44,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301458
Dla numeru oe: 220 501 01 82
135,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
135,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 110 200 0258
17,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
17,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.222
Rozwiń więcej danych
38,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
38,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Długość [mm]: 420
Rozwiń więcej danych
109,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
109,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.556
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
67,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
67,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
19,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
19,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052839
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,11
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
75,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 221 501 0725
59,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
59,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,73
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
25,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7022
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 470
Rozwiń więcej danych
140,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
140,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV664
53,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV712
95,11
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
95,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019016
Strona zabudowy: Na dole
40,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
40,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 103 203 0082
9,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
9,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.