56 produktów
Wybierz auto
04210195019016
Strona zabudowy: Na dole
41,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301458
Dla numeru oe: 220 501 01 82
134,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA22104301
Ciężar [kg]: 0.014
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
Rozwiń więcej danych
30,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7022
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 470
Rozwiń więcej danych
141,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 103 203 0082
9,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV880
135,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
135,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421574
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
124,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300241
Ciężar [kg]: 0.26
45,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
45,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV712
96,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
96,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME007
39,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
39,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052886
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
102,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
102,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053025
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
63,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052839
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052887
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
58,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT051712
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
40,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV886
191,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
191,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.