63 produktów
Wybierz auto
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7022
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 470
Rozwiń więcej danych
140,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
140,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302973
110,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
110,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.232
Rozwiń więcej danych
44,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
44,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010496
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika, odpowietrzanie płynu chłodzącego
77,34
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
77,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010495
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od przelewu chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego, odpowietrzanie płynu chłodzącego
64,76
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
64,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421574
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
122,90
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
122,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV664
53,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV880
136,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
136,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV886
197,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
197,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV712
100,41
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
100,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV729
87,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
87,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.167
Rozwiń więcej danych
28,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
28,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300241
Ciężar [kg]: 0.26
44,98
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
44,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.368
Rozwiń więcej danych
44,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
44,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0192030282
Długość [mm]: 42.4
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
11,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
11,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 221 501 0725
59,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
59,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301458
Dla numeru oe: 220 501 01 82
133,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
133,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.