7 produktów
Wybierz auto
VAIV300714
Długość [mm]: 42
Ciężar [kg]: 0.019
Rozwiń więcej danych
13,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
13,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 103 203 0082
9,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
19,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 98
Ciężar [kg]: 0.08
Rozwiń więcej danych
30,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192030982
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
17,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0192030282
Długość [mm]: 42.4
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
10,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
10,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SL R129 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SL R129 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.