6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
69,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
16,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 111 203 0282
13,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10936793
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
26,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401967
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
15,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
15,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
30,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
30,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R170 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SLK R170 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.