27 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
59,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
59,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
85,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
86,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
14,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
45,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
25,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
100,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
100,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
85,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
16,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301898
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
105,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
105,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 111 203 0282
13,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
51,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
51,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010437
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
107,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
107,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410194
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne, pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
38,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
41,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10936793
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
26,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
10,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
79,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
69,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SLK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.