33 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
133,86
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
133,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
30,52
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
30,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
16,50
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
16,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
72,00
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
72,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301898
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
106,43
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410194
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne, pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
38,66
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
38,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,77
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
53,83
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
53,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,64
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,06
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
62,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
37,68
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
37,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
47,76
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421548
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
17,40
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
17,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
91,05
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
91,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME033
Numer seryjny: Cpp-me-033
152,51
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SLK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.