34 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
132,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410194
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne, pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
39,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
41,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
92,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
11,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
46,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
73,84
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
73,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
88,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
139,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
81,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
48,22
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
48,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401967
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
16,52
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
16,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
86,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 111 203 0282
11,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,52
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
65,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,93
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
29,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SLK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.