25 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
53,83
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
53,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 4
Rozwiń więcej danych
72,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010437
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
112,09
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
112,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
37,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010586
Strona zabudowy: Pompa wodna
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
42,93
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301898
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
106,43
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
91,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,64
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
48,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
227,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
80,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410194
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne, pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
38,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
92,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME033
Numer seryjny: Cpp-me-033
152,51
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SLK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.