Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

61 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.035, Przewód układu chłodzącego: od wymiennika ciepła do pompy wodnej, średni...
25,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra
57,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Długość [mm]: 140, Ciężar [kg]: 0.14, Przewód układu chłodzącego: o...
26,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.077, średnica wewnętrzna [mm]: 17, Przewód układu chłodzącego: od chłodnicy ...
29,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4, Masa [g]: 360
61,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.077, średnica wewnętrzna [mm]: 17, Przewód układu chłodzącego: od chłodnicy ...
30,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.2, średnica zewnętrzna [mm]: 42, Przewód układu chłodz...
31,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 41, Masa [g]: 248, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodn...
34,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, średnica zewnętrzna [mm]: 42, Masa [g]: 200, Przewód układu chłodząceg...
26,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej chłodnicy silnika
52,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
44,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
22,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
68,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
28,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra
35,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 289
39,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez klimatyzacji
26,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.54
67,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.38
34,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.