144 produktów
Wybierz auto
04210390500003
Strona zabudowy: Góra
41,53
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
41,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
133,86
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
133,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,47
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
31,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
26,13
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
26,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,17
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
19,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028031
81,58
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
81,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,06
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
26,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61029
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Masa [g]: 77
Rozwiń więcej danych
21,14
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
21,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,77
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053380
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,27
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
42,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Masa [g]: 360
53,29
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
53,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61540
Strona zabudowy: Góra
Średnica zewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
26,17
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61538
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Masa [g]: 248
Rozwiń więcej danych
29,89
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61541
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
50,44
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
50,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61542
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 287
Rozwiń więcej danych
41,89
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
41,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61602
Strona zabudowy: Na dole
54,03
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
54,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61604
Strona zabudowy: Na dole
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
70,98
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
70,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61603
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.