136 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
61,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
32,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
25,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
25,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR621816
37,12
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
37,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61541
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
50,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
50,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61602
Strona zabudowy: Na dole
54,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
54,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61964
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Średnica zewnętrzna [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
104,03
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
104,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME002
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
61,03
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
61,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME015
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
62,09
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
62,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61603
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408503
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
27,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
27,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV656
80,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
80,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,73
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
25,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
19,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
52,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 289
39,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
39,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9065010682
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
23,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
23,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10100307
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
69,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
69,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10103260
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.346
Rozwiń więcej danych
88,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
88,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406321
Dla numeru oe: 9015012782
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
60,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
60,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.