148 produktów
Wybierz auto
04210390500003
Strona zabudowy: Góra
41,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
132,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
26,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
11,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV303150
32,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.41
Rozwiń więcej danych
124,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
19,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
31,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
53,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV303
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.38
48,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV302
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.54
63,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
63,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV304
Strona zabudowy: Na dole
90,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV306
Strona zabudowy: Na dole
78,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Masa [g]: 360
53,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
26,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
20,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420842
Opcja wyposażenia: Heizmatik, heckklimaanlage, tempmatic, zuheizer, diesel
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
26,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.