78 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,48
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
32,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,25
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
61,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
48,89
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
48,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV303
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.38
47,94
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
47,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV867
62,93
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
62,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
169,59
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
169,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 906 501 2482
87,85
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
87,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV894
58,11
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
58,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME002
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
61,03
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
61,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301898
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
107,51
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
107,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV303147
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
150,38
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
150,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10949796
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.41
Rozwiń więcej danych
134,46
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
134,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406499
Dla numeru oe: 9065012982
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
55,21
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
55,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053386
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,10
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
77,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV657
73,87
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
73,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302902
98,87
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
98,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420950
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
114,17
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
114,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,73
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
25,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.