44 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192030982
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
19,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 124 501 3382
25,24
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
25,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300225
31,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301617
Strona zabudowy: Góra
39,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300713
Strona zabudowy: Na dole
43,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019011
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
24,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0195012482
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
32,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.204
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
Rozwiń więcej danych
46,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.153
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
19,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
34,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT050703
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053349
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
37,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054052
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053351
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,79
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053352
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
61,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053353
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
33,04
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
33,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053357
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
43,73
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
43,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053377
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
30,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ W124 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ W124 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.