43 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.186
Rozwiń więcej danych
29,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
29,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.205
Rozwiń więcej danych
42,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
42,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0195012482
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
35,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
35,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301617
Strona zabudowy: Góra
43,92
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
43,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300714
Długość [mm]: 42
Ciężar [kg]: 0.019
Rozwiń więcej danych
13,66
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
13,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300713
Strona zabudowy: Na dole
48,87
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
48,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10914025
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.089
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053349
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,90
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
35,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195019011
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
23,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
23,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP401967
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
16,70
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
16,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
26,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
26,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.48
Rozwiń więcej danych
88,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
88,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053357
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,81
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
37,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
46,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
46,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.182
Rozwiń więcej danych
24,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
24,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
32,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
32,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
31,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 124 501 3382
25,24
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
25,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
33,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
33,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053353
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ W124 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ W124 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.