127 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL023
160,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
30,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406258
Dla numeru oe: 1337715
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216192220000
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
99,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406373
Dla numeru oe: 6336114
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,37
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
17,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052088
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
28,48
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
28,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406140
Dla numeru oe: 1336354
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
20,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
48,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.63
111,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401352
Strona zabudowy: Wylot
Przewód układu chłodzącego: Od el. sprzęgającego do wymiennika ciepła
89,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 126
49,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.552
Średnica zewnętrzna [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
131,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 99
28,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40103046
Ciężar [kg]: 0.047
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
72,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV726
Ciężar [kg]: 0.02
70,93
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 919
112,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5825240
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
36,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 120
Rozwiń więcej danych
17,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ASTRA H ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ASTRA H to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.