130 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406258
Dla numeru oe: 1337715
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
75,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL023
130,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052088
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216192220000
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
98,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL024
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
146,31
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przepustnica
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
49,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406140
Dla numeru oe: 1336354
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
20,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406175
Dla numeru oe: 1337734
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
39,89
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
39,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406373
Dla numeru oe: 6336114
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,41
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
17,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
35,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6818594
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
67,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
63,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Mandata acqua
58,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406248
Dla numeru oe: 6818587
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
55,54
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
55,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Ritorno acqua
58,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ASTRA H ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ASTRA H to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.