37 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.6
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
14,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5826485
Masa [g]: 30
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR870810
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
107,33
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421310
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Rozwiń więcej danych
159,04
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
159,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,27
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
81,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV746
49,47
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
49,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337888
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
131,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka
22,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421161
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
157,51
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
157,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421165
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
94,03
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
94,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 25192905
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
43,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.047
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
56,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
53,43
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
53,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 63
45,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054038
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV726
Ciężar [kg]: 0.02
68,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL INSIGNIA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL INSIGNIA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.