35 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
35,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
29,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5826485
Masa [g]: 30
60,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR870810
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
33,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
108,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
108,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421165
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
94,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
94,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.047
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
57,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
57,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
53,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
53,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do silnika
50,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV831
40,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA92758
Strona zabudowy: Przepustnica, strona wylotowa
41,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420809
Dla numeru oe: 25192905
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
124,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
124,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010264
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Przewód układu chłodzącego: Od turbosprężąrki do przewodu wodnego
161,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
161,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
76,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337888
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
133,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420869
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
82,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
82,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
24,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL INSIGNIA A ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL INSIGNIA A to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.