-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
67 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
40,97
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
40,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 270
50,72
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
50,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 141
24,74
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
24,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
35,59
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
35,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401341
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
110,57
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
110,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420214
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
29,95
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
29,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,03
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
44,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,84
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 336.5
Ciężar [kg]: 0.239
Rozwiń więcej danych
40,14
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
40,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406337
Dla numeru oe: 6818561
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
105,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
105,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207629
Materiał: Tworzywo sztuczne
43,55
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
43,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.047
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
60,28
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
60,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010429
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
159,12
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
159,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420161
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
24,47
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
24,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 63
49,05
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
49,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054287
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
98,03
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
98,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053049
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,56
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
40,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL MERIVA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL MERIVA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.