26 produktów
Wybierz auto
MET4010429
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
159,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
159,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052940
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207503
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
76,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV402001
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
24,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
11,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
24,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406215
Dla numeru oe: 6336107
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
76,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
76,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010485
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
154,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
154,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420176
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
82,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV235
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
84,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV359
Ciężar [kg]: 0.7
82,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406184
Dla numeru oe: 1337696
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
28,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.549
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
59,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
59,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 592
75,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Średnica zewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
18,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.67
Rozwiń więcej danych
104,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
45,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
45,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
18,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
18,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406242
Dla numeru oe: 1336248
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
20,27
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
20,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6773
Dla numeru oe: 1337573
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
25,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL TIGRA II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL TIGRA II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.