41 produktów
Wybierz auto
04703404060
Dla numeru oe: 8200245056
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
19,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
19,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.78
Masa [g]: 780
124,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
124,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.44
Rozwiń więcej danych
213,16
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
213,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214303400
Strona zabudowy: Na dole
232,14
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
232,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180491
Dla numeru oe: 8200817132
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
136,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
136,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404179
Dla numeru oe: 8200022734
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
72,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
72,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404222
Dla numeru oe: 7701062288
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
19,42
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
19,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.22
Masa [g]: 220
59,00
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
59,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
42,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
42,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421301
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, strona wylotowa, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
325,87
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
325,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPPRE005
Numer seryjny: Cpp-re-005
23,92
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421166
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
439,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
439,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010486
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Metal
149,06
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
149,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052677
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,70
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
35,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054642
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
252,46
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
252,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,50
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
39,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404136
Dla numeru oe: 7700312891
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
37,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
37,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.48
Masa [g]: 480
108,97
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
108,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
22,16
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
22,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010546
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
121,61
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
121,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL VIVARO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL VIVARO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.