36 produktów
Wybierz auto
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.26
Masa [g]: 260
Rozwiń więcej danych
37,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.75
Masa [g]: 750
Rozwiń więcej danych
159,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
159,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052971
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
86,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
35,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
35,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607158
Strona zabudowy: Góra
41,06
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR620684
Dla numeru oe: 7700412082
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
97,10
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
97,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607159
Dla numeru oe: 7700801067
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
51,09
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
51,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
14,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.6
Masa [g]: 600
61,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.55
Masa [g]: 550
115,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
115,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR615122
Strona zabudowy: Góra
34,21
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
34,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII19
78,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100056
Strona zabudowy: Strona wylotowa, na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.49
Rozwiń więcej danych
47,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.71
Rozwiń więcej danych
86,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
86,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.264
Ciśnienie robocze [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
20,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH4190
Dla numeru oe: 7700412082
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
124,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
124,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053000
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
22,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.