186 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,22
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
8,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 679
123,91
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
123,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404215
Dla numeru oe: 924001635r
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
92,70
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
92,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,19
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
9,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404050
Dla numeru oe: 8200173008
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
39,61
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
39,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404196
Dla numeru oe: 8200173019
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
120,26
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
120,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420374
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
44,73
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
44,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
127,81
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
127,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
130,85
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
130,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,85
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
44,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS12160
30,72
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
30,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
77,13
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
77,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.55
Masa [g]: 550
105,74
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
105,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
123,81
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
105,54
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
105,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
178,96
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
178,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.96
Rozwiń więcej danych
123,11
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
123,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.41
51,51
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
51,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.49
Rozwiń więcej danych
47,98
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
47,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.