43 produktów
Wybierz auto
04703404050
Dla numeru oe: 8200173008
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
40,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404196
Dla numeru oe: 8200173019
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
117,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Masa [g]: 100
24,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP701766
Materiał: Tworzywo sztuczne
58,49
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
58,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do zbiorniczka wyrównawczego
24,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR615121
Dla numeru oe: 7701061051
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
28,56
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
25,13
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
25,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200281132
Masa [g]: 493
Rozwiń więcej danych
90,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 460
47,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 55
18,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010546
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
121,61
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
121,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33100769
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.344
Rozwiń więcej danych
50,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180710
Materiał: Tworzywo sztuczne
67,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61469
Strona zabudowy: Wylot
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
11,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 54
Rozwiń więcej danych
16,32
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
16,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 58
Rozwiń więcej danych
18,68
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
18,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR620683
Dla numeru oe: 8200147893
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
13,53
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
13,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81631
Materiał: Tworzywo sztuczne
61,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404153
Dla numeru oe: 8200173022
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
23,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.