131 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
10,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
10,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,58
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
9,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606400
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
9,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054148
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
49,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
49,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054309
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
95,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
95,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
14,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052793
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
101,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
101,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114403800
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
50,62
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
50,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
121,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
121,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421754
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
170,50
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
170,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114316000
Strona zabudowy: Na dole
97,90
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
97,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 374
93,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV889
193,57
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
193,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851501
Materiał: Tworzywo sztuczne
75,60
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
75,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV796
75,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
75,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054066
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
87,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SKODA FABIA II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SKODA FABIA II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.