45 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,22
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
8,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,72
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
8,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,88
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
116,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
17,18
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
17,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420480
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
21,36
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420486
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
50,99
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
50,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV108857
Dla numeru oe: 04l 121 049
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
44,83
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
44,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211849801
Materiał: Tworzywo sztuczne
57,52
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
57,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61602
Strona zabudowy: Na dole
54,03
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
54,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61603
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010490
Strona zabudowy: Z tyłu
Materiał: Metal
245,37
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
245,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV107552
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy oleju
36,55
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
36,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV107555
Strona zabudowy: Głowica cylindra, od strony sprzęgła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,41
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
48,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302902
102,63
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
102,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,13
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
18,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW007
Numer seryjny: Cpp-vw-007
18,04
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
18,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW005
Numer seryjny: Cpp-vw-005
21,74
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
21,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW CRAFTER ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW CRAFTER to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.