38 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,75
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
8,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,33
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
9,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV304
Strona zabudowy: Na dole
90,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV894
58,68
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
58,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
17,33
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
17,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119286
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
17,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119287
Długość całkowita [mm]: 105
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
16,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052673
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
118,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10100307
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
70,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
49,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479114132
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
60,14
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
60,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61602
Strona zabudowy: Na dole
54,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61603
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211887901
Materiał: Żelazo
104,23
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
104,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW CRAFTER I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW CRAFTER I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.