35 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052673
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
116,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW005
Numer seryjny: Cpp-vw-005
21,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
21,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80010
167,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
56,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
56,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211887901
Materiał: Żelazo
103,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
103,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420480
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
21,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420486
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
50,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
50,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421038
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
59,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420067
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy oleju
41,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
41,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61602
Strona zabudowy: Na dole
55,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME002
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
63,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
63,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
48,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
8,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 42
14,80
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
14,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61603
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479114132
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
59,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
59,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW CRAFTER I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW CRAFTER I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.