42 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,22
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
8,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,88
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
116,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,72
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
8,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV107552
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy oleju
36,55
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
36,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV107555
Strona zabudowy: Głowica cylindra, od strony sprzęgła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,41
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
48,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119286
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
17,08
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
17,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119287
Długość całkowita [mm]: 105
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
17,13
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
17,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,05
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
39,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302902
102,63
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
102,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
48,90
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
48,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,21
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
21,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
49,72
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
49,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,13
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
18,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420486
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
50,99
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
50,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420480
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
21,36
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479114132
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
59,56
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
59,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61602
Strona zabudowy: Na dole
54,03
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
54,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW CRAFTER I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW CRAFTER I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.