89 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
8,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV782
84,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
84,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
12,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421610
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica silnika do przewodu rurowego
108,89
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
108,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010426
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
23,22
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
23,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010578
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
146,70
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
146,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420761
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
183,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
183,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA36061
11,23
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
11,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h 121 133, 955 106 132 00
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
18,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211814101
Materiał: Tworzywo sztuczne
56,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
56,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
76,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESVWWHCDAB
Ciężar [kg]: 0.012
Długość opakowania [cm]: 2.6
Rozwiń więcej danych
14,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
14,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851801
Materiał: Tworzywo sztuczne
77,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851901
Materiał: Tworzywo sztuczne
83,97
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
83,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211853201
Materiał: Tworzywo sztuczne
70,66
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
70,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421562
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
166,77
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
166,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW PASSAT CC ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW PASSAT CC to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.