Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do VW PASSAT CC

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu KAMOKA 7710218

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu KAMOKA 7710218

KAM7710218

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

72,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90652

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90652

ORI90652

Strona zabudowy: Oś przednia

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

66,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

66,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710223

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu KAMOKA 7710223

KAM7710223

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

80,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METZGER 4010229

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu METZGER 4010229

MET4010229

Strona zabudowy: Blok silnika

Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,00

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

295,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V15-99-2046

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu VEMO V15-99-2046

VEMV15992046

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,93

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

148,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710202

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu KAMOKA 7710202

KAM7710202

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Temperatura otwarcia [°c]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

31,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90878

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90878

ORI90878

Masa [g]: 299

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

95,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

95,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW PASSAT CC

Obudowa termostatu do samochodu VW PASSAT CC

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW PASSAT CC oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie VW PASSAT CC

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.