8 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
76,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
76,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992046
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
148,93
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
148,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710223
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
80,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 299
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
95,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992114
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
901,71
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
901,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710202
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Temperatura otwarcia [°c]: 75
Rozwiń więcej danych
31,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
31,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010229
Strona zabudowy: Blok silnika
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
294,96
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
294,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW PASSAT CC oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.