7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
7 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,96
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
14,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010271
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
31,23
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,79
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
104,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010543
Strona zabudowy: Blok silnika, z tyłu
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
102,88
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
102,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 4
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,22
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
9,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
239,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
239,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, przedział silnikowy, oś przednia
62,97
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
62,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW T-CROSS ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW T-CROSS to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.