19 produktów
Wybierz auto
23,55
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
23,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,39
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
102,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
65,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
65,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054644
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
156,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
156,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052701
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
280,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
280,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 5q0 122 101 cn
Ciężar [kg]: 0.563
Rozwiń więcej danych
200,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
200,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010449
Dla numeru oe: 1k0121087t
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
26,91
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
26,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
100,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
100,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
148,32
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
148,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010271
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
30,46
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
30,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421663
Strona zabudowy: Z lewej u góry, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
366,64
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
366,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT052700
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
277,46
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
277,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP118620
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
44,15
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,55
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
17,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
234,08
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
234,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
175,52
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
175,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010543
Strona zabudowy: Blok silnika, z tyłu
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
100,09
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
100,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421596
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
77,26
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
77,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW T-ROC ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW T-ROC to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.