-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
22 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211820401
Materiał: Guma
11,93
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
11,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211699501
13,76
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
13,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,13
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
18,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010201
Strona zabudowy: Głowica cylindra, z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
270,17
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
270,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010448
Dla numeru oe: N90794401
Kształt: Element w kształcie t
Rozwiń więcej danych
23,38
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ91210728401
Materiał: Tworzywo sztuczne
53,27
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
53,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA30000
Strona zabudowy: Głowica cylindra, z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
291,11
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
291,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06e 121 045 aa, 06e 121 045 ak, 06e 121 045 bb, 958 106 145 01, 958 106 145 02, 958 106 145 03, 958 106 145 04
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Rozwiń więcej danych
13,00
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h 121 133, 955 106 132 00
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,07
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
18,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211850301
Materiał: Tworzywo sztuczne
128,51
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
128,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
172,53
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
172,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,18
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
19,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPAU005
Numer seryjny: Cpp-au-005
51,38
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
51,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPAU006
Numer seryjny: Cpp-au-006
136,27
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
136,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118505
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Rozwiń więcej danych
72,65
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
72,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH016PCS10
Ciężar [kg]: 0.016
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.6
Rozwiń więcej danych
55,53
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
55,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211699601
16,23
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
16,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010200
Strona zabudowy: Głowica cylindra, z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
328,70
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
328,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010534
Materiał: Tworzywo sztuczne
120,69
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
120,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW TOUAREG II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW TOUAREG II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.