52 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052697
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
122,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421509
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
74,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
14,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054080
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
278,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
278,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010423
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
99,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
99,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421040
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
30,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
30,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010389
147,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
147,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851501
Materiał: Tworzywo sztuczne
75,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
75,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99298
Wymagana ilość: 1
Materiał: Metal
149,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.74
Rozwiń więcej danych
106,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
106,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851701
Materiał: Tworzywo sztuczne
35,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
35,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80441
Materiał: Metal
62,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR615167
Masa [g]: 788
103,02
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
103,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406053
Dla numeru oe: 1k0122109bc
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
37,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW TOURAN II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW TOURAN II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.