29 produktów
Wybierz auto
0357TH14178G1
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
50,90
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
50,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100500
25,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670069
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Wysokość 1 [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
29,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH29207
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
38,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ61477K
Temperatura otwarcia [°c]: 77
Wysokość 1 [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
44,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMHD001
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
26,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
26,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH33378G1
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Z obudową
145,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
145,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880267
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
54,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX6979
Temperatura otwarcia [°c]: 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
71,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
68,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1309F
Temperatura otwarcia [°c]: 78
79,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725249
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
95,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101730
54,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMHD002
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Numer seryjny: Ctm-hd-002
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
102,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006134
Temperatura otwarcia [°c]: 77
Wysokość 1 [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
49,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
49,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX6979
Temperatura otwarcia [°c]: 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
74,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0180250002
Temperatura otwarcia [°c]: 78
54,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH695978J
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
81,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
75,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu HONDA STREAM I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie HONDA STREAM I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu HONDA STREAM I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.