52 produktów
Wybierz auto
MEY1282280020
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
70,39
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880933
Temperatura otwarcia [°c]: 94
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana, obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
64,59
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
64,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB172714
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ciężar [kg]: 0.076
Rozwiń więcej danych
46,40
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
46,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH58392G1
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
50,89
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
50,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
49,32
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
49,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317005090
Temperatura otwarcia [°c]: 105
25,87
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1262V
Temperatura otwarcia [°c]: 94
64,71
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH598105
59,00
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
59,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH606113G1
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
132,48
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 113
283,85
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
283,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOJ97397K
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
60,12
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
60,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1879963KK
138,65
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
138,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1879964
Temperatura otwarcia [°c]: 92
73,79
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
73,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1263V
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Wysokość 1 [mm]: 36
48,41
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
48,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725225
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
30,37
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
30,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM92851
Temperatura otwarcia [°c]: 92
38,86
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
38,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33101453
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ciężar [kg]: 0.076
Rozwiń więcej danych
49,34
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
49,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992120
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Ciężar [kg]: 0.066
Rozwiń więcej danych
88,98
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
88,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1179
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,32
zł/szt.
Kraków: czw. 18.12
U ciebie: czw. 18.12
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1241
Temperatura otwarcia [°c]: 105
83,59
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
83,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu VW POLO VI zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie VW POLO VI nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu VW POLO VI. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.