Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
51 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 94
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana, obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
64,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ciężar [kg]: 0.076
Rozwiń więcej danych
45,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
48,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 97
65,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 97
74,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 113
146,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
146,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
61,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana, obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
62,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Średnica zewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
30,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
60,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
60,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,38
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
74,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
73,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
138,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Geiger (gpo)
Rozwiń więcej danych
51,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04e 121 026ae, 04l 121 026f, 04l 121 026l
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Rozwiń więcej danych
45,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
59,23
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
59,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 113
53,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
53,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 105
86,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 94
64,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Wysokość [mm]: 35.9
Rozwiń więcej danych
43,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
43,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu VW POLO VI zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie VW POLO VI nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu VW POLO VI. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.