8 produktów
Wybierz auto
NRF470011
Moc znamionowa [w]: 400
Ograniczenia producenta: Magna
Rozwiń więcej danych
654,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
654,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAXAC230107
Napięcie [v]: 12
Moc znamionowa [w]: 400
Rozwiń więcej danych
571,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
571,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 806,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 806,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
560,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
560,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
615,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
615,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 672,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 672,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 223,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 223,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 317,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 317,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach VW GOLF ALLTRACK. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie VW GOLF ALLTRACK powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie VW GOLF ALLTRACK był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe VW GOLF ALLTRACK nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.