7 produktów
Wybierz auto
72,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
38,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
58,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PT009109341
Ilość połączeń: 2
72,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie BMW 2 F22/F87 sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie BMW 2 F22/F87 jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie BMW 2 F22/F87 zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.