6 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M14x1.5
50,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M14x1.5
49,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0075JPN
Ilość biegunów: 4
43,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
71,29
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
71,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5
Ilość biegunów: 2
42,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
19,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie LANCIA DELTA sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie LANCIA DELTA jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie LANCIA DELTA zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.