12 produktów
Wybierz auto
Średnica zewnętrzna [mm]: 20
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
38,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt: Wygięty, kształt l
26,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
39,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
32,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 30865366
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
33,78
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Rozwiń więcej danych
39,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
39,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
24,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
61,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Biały
43,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
34,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
34,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie RENAULT CLIO I sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie RENAULT CLIO I jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie RENAULT CLIO I zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.