Powiadom mnie o dostępności

Przekaźniki pompy paliwa do SEAT LEON III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Natężenie prądu [A]: 40, Prąd znamionowy [A]: 40, Funkcja przekaźnika: Klema 87, Klema 30
33,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 4H0 951 253C, Ilość biegunów: 5, Numer przekaźnika: 175, 395, 404, 646, Napięcie...
15,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie znamionowe: 12
63,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
369,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Przekaźnik pompy paliwa w samochodzie SEAT LEON III

Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach SEAT LEON III przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.

Objawy awarii przekaźnika pompy paliwa w samochodzie SEAT LEON III

Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu SEAT LEON III nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.

SEAT LEON III – wymiana przekaźnika pompy paliwa

W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie SEAT LEON III, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).