16 produktów
Wybierz auto
Nr art: JPG1199206900
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV15710005
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV15710019
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479102930
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479109544
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HBE75614614
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AUT150017210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP107263
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: YSPUR0004
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV15710017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510500170
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP107265
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV96SKV005
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0487150034210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: HEL4RP008189151
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040139740
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach VW GOLF III przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.
Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu VW GOLF III nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.
W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie VW GOLF III, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).