4 produkty
Wybierz auto
FASFT45645
Liczba rowków: 6
95,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX300319
Szerokość [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 68
168,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445532061210
Szerokość [mm]: 31.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 68
237,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
237,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45642
Szerokość [mm]: 165
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
339,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
339,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Układ elektryczny samochodu FORD FOCUS I nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu FORD FOCUS I jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu FORD FOCUS I. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie FORD FOCUS I istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie FORD FOCUS I należy wymienić na nowy element.