Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
MET2390041
Ograniczenia producenta: Magneti marelli
Rodzaj alternatora: Regulator napięcia regulujący negatywnie
Rozwiń więcej danych
146,27
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
146,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130771
Napięcie znamionowe: 14
Gwarancja: 5 lat gwarancji
215,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
215,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215784
Napięcie [v]: 14
71,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOIVRF156
Id wykonania wtyczki: Sense-cpu-cpu
Napięcie robocze [v]: 14
78,28
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
78,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0040
Napięcie [v]: 12
75,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
75,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie FORD FOCUS I służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach FORD FOCUS I jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie FORD FOCUS I jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie FORD FOCUS I jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.